Millors rutes senderistes Sant Llorenç de Montgai i Camarasa

Es pot accedir fàcilment des de Lleida per carretera i també amb tren , cosa que fa que realment sigui un lloc ideal per gaudir de la natura, a la vora de Lleida.
Dades Interès
Adreça: Partida la Solana, s/n, 25613 Sant Llorenç de Montgai, Lleida Telèfon: 973 42 03 34 http://www.campinglanoguera.com/
Adreça: C/ De la Betllé Nº2, 25613 Sant Llorenç de Montgai, Lleida Telèfon: 973 42 04 27 http://alberglacova.com/ca
El Plànol
Hem fet un recull de les rutes més importants de senderisme d'aquest lloc, tot dividint la zona en 4 sectors.
- 1er El pantà o Llac
- 2on El Mont Roig
- 2 Bis Muntanya de Sant salvador
- 3er El Montero
- 4rt La Serra de St Cristòfol
- La zona Més concorreguda i coneguda, però os oferim unes rutes alternatives
Les Rutes
1er El pantà o Llac
9,6 km190 m de desnivell4 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se Sensacional ruta que volta a l'embassament de sant Llorenç de Montgai evitant totalment quitrà. Existeix una ruta circular del llac molt concorreguda que per ja coneguda no hem ficat en aquest resum. La ruta que proposem seguis gran part de l'anterior, però intenta evitar quitrà, ujant la paret dels bous. Aquesta opció passarem per darrere de les parets d´escalada després del pont de l'escaleta seguirem uns 100 metres de quitrà , a l'esquerra per desviar-nos en un corriol que transcorre al costat de la carretera, pujant al cim de la paret de l' Os per gaudir de vistes meravelloses de tota la ruta feta .
2on Mont Roig
Ruta espectacular circular al Mont-roig des de Sant Llorenç de Montgai . Ruta reina del Lloc Ruta dura però fàcil amb passos una mica aeris però sense problema per persones acostumades a caminar per muntanya . temps 5 Hores Sense corre, però sense despistar-se Desnivell acumulat 950 m Senderes força marcats però amb precipicis Ull a gossos Canalla , pluja i gel
Circular bonica, fàcil i més petita que la de la seva germana gran la volta al Mont-roig Aquest no puja a carenejar la pala alta, però no és gens menyspreable, ja que amb els seus 10 km i 500 m de desnivell és una bona ruta per gaudir d'una bona matinal temps 3,5 Hores Sense corre, però sense despistar-se Desnivell acumulat 500 m Senderes força marcats Indicats gossos Canalla acostumats a caminar
https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/circular-petita-mont-roig-pel-sender-travesser-56016568
4 km150 m de desnivell 1:30 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se Ruta fàcil , vistosa , i amb les millors vistes . Sortim de Montalegre farem tota la carena i pujarem al cim del Mont-roig , Després baixem cap el coll de la porta , des de aqui seguirem una estona la pista forestal fins a la primera corba a l'esquerra on surt un corriol a la dreta que ens portarà un altre cop a l'ermita.
https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/montroig-pala-alta-desde-montalegre-24421071
5 km250 m de desnivell 1:30 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se Mini Circular Montalegre Mont-roig coll de porta i tornada pel sender planer Ruta circular d'1:30 h surtin de Montalegre fent tota la carena fins al coll de porta i tornar pel sender Planer Ull sense Aigua Ull canalla i gossos amb els precipicis
Interessant ruta curta, però intensa que ens portarà a una cova emblemàtica de la zona . Ull amb nens i gossos pot existir precipicis. Aquesta cova descomunal té una fondària total de 180 metres, i està plena de formes geomètriques per la quantitat d’estalactites i estalagmites, és a dir, actualment es una cova viva. 300 m 5 km2 h https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/cova-del-tabac-de-camarasa-4133807
3 er Muntanya de Sant Salvador
Ruta espectacular diferent i sense gent que fa la circular que transcorre en el seu 80 % per senders ben marcats. La muntanya de Sant Salvador és una serra situada al municipi de Camarasa, a la comarca de la Noguera, amb una elevació màxima de 599 metres. És un contrafort meridional de la serra de Mont-roig. Hi ha un tros en vorejar la muntanya de sant Salvador que les mates s'han menjat una mica el sender, però amb el track no tindreu problemes. 2h 300 m 5 km
https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/circular-muntanya-de-sant-salvador-a-camarasa-45498340
8 km250 m de desnivell2,30 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se Preciosa ruta circular per bon sender que ens portarà a donar la volta a la muntanya de Sant salvador, Crestes del Conill que divideix st. Llorenç de Montgai i Camarassa Ull sense Aigua Fàcil de seguir i apta per gossos i canalla acostumats a caminar
3er Montero
La ruta Normal Ruta diferent de la resta ... He fet una ruta per a tota mena de gent , he evitat trams complicats i exposats, he intentat que no passar per cap pas perillós , però cal recordar que estem en una ruta de 500 m de desnivell que puja i baixa per senders costeruts .
https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/montero-facil-sant-llorenc-de-montgai-12263964
La ruta dels Orelluts (La millor ruta de la Zona) No la podeu perdre, possiblement la millor ruta de la zona Xula entretinguda completa ruta que ens portarà pels racons del Montero L'opció per gaudir del Montero aquest cop pel pas de l'Orellut que dona un caire molt xulo i diferent de la ruta.
https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/sant-llorenc-de-montgai-montero-pas-del-orellut-15496689
4rt Serra de St Cristòfol
10,6 km382 m de desnivell 3 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se Interessant ruta amb molts dots d'orientació que et pot fer passar una bona estona i fer fortes les cames. Tots els senders son marcas fins al fi de la pista forestal fins a la via del tren que se'n van perdent , però la ruta es força evident.
6 km372 m de desnivell 1:30 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se Entretinguda i vistosa ruta que ens portarà a la serra de Sant Cristòfol. La ruta es pot fer en 1:30 2 h Oferim una altra oportunitat de conèixer nous indrets d'aquesta zona tan bonica i especial com és sant Llorenç de Montgai . Ruta circular al tossal de Sant Cristòfol, ermita de st Cristòfol Ermita del Castell , Castell formós i tornem al pàrquing de l'estació de Sant Llorenç de Montgai.
8 km388 m de desnivell 2:30 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se. Estupenda ruta fàcil i gens concorreguda que podrem realitzar en un matí és fàcil però cal està acostumat a baixades pendents. La serra de sant Cristòfol està a l'Oest del pantà de st Llorenç i ens ofereix unes rutes molt interessants i gents concorregudes. Aquesta ruta te una part molt emboscada que es pot evitar arribant a l'estació de tren i pujar pel sender que porta a l'ermita del castell. Si opteu per ficar-vos pel mig del bosc és un tram divertit, però de mal caminar fins a trobar de nou el sender que puja a l'ermita.
https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/sant-cristofol-sant-llorenc-de-montgai-23085688
3,2 km200 m de desnivell 1:30 h slow trak Sense corre, però sense despistar-se Interessant curta i entretinguda ruta circular que puja a Ermita del castell de Sant Llorenç de Montgai i baixa tot crestejant fins a agafar la pista de pujada. La part de Baixada el sender no està ben marcada però hi ha moltes fites que et porten fins a la pista forestal. Cal parar conte de no continuar recta o faríem cap al poble..
https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/ermita-del-castell-de-sant-llorenc-de-montgai-12117025
trekking, seguros de accidentes deportivos, Rutas
- Creado el
- Visto: 7551